Despre noi..

Posted on by

Bun venit hoinarule!

Se spune că „Pentru a începe o călătorie este nevoie doar de primul pas.” Aproape aşa a fost şi pentru noi, numai că pașii s-au înmulțit spre bucuria sufletului nostru. Pofta de a călători a devenit din ce în ce mai mare iar dorința de a (re)descoperit locuri minunate a crescut cu fiecare pas făcut.

Despre blog

Ideea blogului a venit în vara lui 2010, în urma unor scurte hoinăreli prin România. După ce am acumulat imagini și povești din locurile văzute am simțit nevoia să le împărtășim și virtual. Așa ne-am „deschis” blog, în speranța că fotografiile și impresiile noastre te vor determina și pe tine să (re)descoperi România, că este unică, minunată și este ACASĂ, așa cu bune și rele..

Pe blog povestim cu drag despre locuri, oameni, tradiții, sate, orașe, cetăți, lăcașe de cult, muzee, drumeții pe munte, îți dăm idei unde poți petrece un weekend minunat sau un concediu memorabil. Ne străduim să arătăm partea bună a locurilor, să căutăm frumosul și acel ceva chiar și în locuri mai puțin plăcute. Noi ne-am convins că România e dincolo de șosele, dincolo de ce se spune la tv. Ne-am convins vizitând peste 70% din România.

Echipa:

Georgeta

geta

Călătoare, optimistă, perseverentă, îndrăgostită, generoasă și… încăpățânată.

Iubesc să călătoresc, pentru simplul fapt că mă ajută să ies din monotonia cotidiană. Călătoriile reprezintă cea mai bună cale de a cunoaște și de a descoperi lumea și totodată de a mă descoperi pe mine însămi. Călătorind (re)descopăr locuri, oameni, tradiții și mereu mă întorc cu tolba plină de amintiri și povești, o parte din ele le aștern aici.

-iubesc România, așa cu bune și rele, sunt îndrăgostită de castele … de istorie, povești și legende.

-locuiesc în București din 2008, încă nu m-am obișnuit cu aglomerația și ritmul haotic din capitală.

-orașul de suflet este Iașul, îl cunosc ca pe propriul buzunar,

-m-am născut acolo unde se agață harta în cui…la Dorohoi.

Marius

marius

Călător, balanță, încrezător, dorință de cunoaștere… completarea Georgetei.

Pentru mine călătoriile sunt cele mai prețioase averi. Călătoriile îmi dau senzația de libertate, de evadare, de cunoaștere de împlinire.

-și eu m-am născut tot acolo unde se agață harta în cui, la Dorohoi.

După cum ți-ai dat seama suntem super pasionați de călătorii. De cele mai multe ori săptămâna începe cu „ce facem în weekend, unde mergem, ce mai vizităm?”

-ne-am propus să povestim doar despre România, pe acest blog, chiar dacă vizităm și alte țări, probabil când vom vizita peste 50-100 de țări ne vom pune pe scris și despre ele…

-după cum ai văzut pe blog povestim la persoana I plural (este puțin dificil, poate cândva vom renunța la această abordare).

-formăm un cuplu în viața personală din 2002, am făcut facultatea în Iași, iar din 2008 locuim în București.

-aproape de la fiecare obiectiv vizitat plecăm cu un mic suvenir, o carte, un magnet (colecționăm magneți), obiecte din ceramică, chestii tradiționale românești…sau ceva care să ne amintească de locul respectiv. Desigur şi cu multe fotografii şi poveşti.

-suntem îndrăgostiți de munte, nu reușim să hoinărim prin munți  cât am vrea de mult, dar sperăm că acest vis cu timpul se va realiza. Impresiile și aventurile noastre prin munți sunt povestite la  secțiunea „Drumeţii pe munte”.

-cu fiecare călătorie făcută suntem mai bogați spiritual, mai plini de energie şi mai convinşi că România e minunată, cu oameni frumoşi, cu locuri de vis… cu potențial turistic.

-ne plac tare mult orașele medievale, suntem îndrăgostiți de castele și cetăți. Credem că mănăstirile și bisericile vechi pun în evidență cel mai bine caracteristicile acestui popor.

Pentru noi pasiunea de a călători este o binecuvântare.

Activități (pe lângă călătoriile „obișnuite”)

– 2011 -am făcut turul României (București – Iași – Botoșani – Suceava – Vișeul de Sus – Maramureș – Arad – Timișoara – Băile- Herculane – Orșova – Târgu– JiuPitești – București).

-pe 12 mai 2012 am fost super Eco cu Let’s Do It, România

– 23 septembrie 2012 a fost ziua în care am participat ca voluntari la Salata Record.

– octombrie -noiembrie 2012 – mini tur al României cu plecare din București- Brașov -Sighișoara- Sibiu- Deva- Arad -Timișoara -Băile Herculane- Orșova- Pitești -București.

-2013 parteneri la:  Castle Break#1  și Castle Break #2

– 2012 și 2013 participanți la  Padina Fest 2012 și Padina Fest 2013

-septembrie 2013 și septembrie 2014 am participat la crosul caritabil organizat de BGS- Cros Invers –  Cros Invers

-2014- (Georgeta) voluntar la Noaptea Muzeelor la Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa”.

-iunie 2014 tur de Românie cu plecare din București – Craiova – Drobeta Turnu-Severin – Oravița -Anina – Reșița – Timișoara – Arad – Oradea – Cluj – Tg. Mureș – Sovata – Sighișoara – Brașov-București.

-2014 parteneri  Castle Break.

-2014 -am făcut Școala de ghizi Christian Adventure

-octombrie 2014 -(Georgeta) voluntar la Karpatia Horse Trials (prima ediție ) ce a avut loc pe domeniul Cantacuzino- Florești, Prahova.

-2013-2014 am scris articole despre destinații turistice din România în revista BGS Magazin.

– din ianuarie 2014 (Georgeta) am organizat Tur cultural pe temă brâncovenescă prin București, detalii afli pe pagina de facebook, tot acolo te poți înscrie pentru a participa la tururile brâncovenești.

-2015- am scris un articol în ziarul de turism Turism Club, despre drumețiile pe munte.

-aprilie 2015 -turul României în 8 zile – București -Poiana Brașov, Brașov – Sighișoara – Sovata- Tg. Mureș -Turda – Cluj- tur de oraș – Oradea- Baia Mare – popasul Șuior – Cimitirul Vesel -Sighet – Mănăstirea Bârsana – Bistrița -Tur de oraș – Vatra Dornei – Moldovița – Sucevița – Putna -Biserica Arbore –  Cacica – Voroneț – Humor – Iași -Tur de oraș – Ruginoasa – Tg. Neamț-  Agapia -Cheile Bicazului –  Lacu Rosu – Izvorul Mureșului – Lacul Sf. Ana -Tg. Secuiesc- București.

-2014-2015 (Georgeta) a urmat și absolvit cursul de Managementul activităților turistice și tehnica de ghid.

-din mai 2015 (Georgeta) este în  echipa Castle Break

Dacă ai nevoie de indicații, recomandări ne poți contacta chiar și  pentru sugestii, reclamații, schimb de impresii sau parteneriate.

hoinariromani@yahoo.com

hoinariromani@hoinariromani.ro

Ne găsești și pe FACEBOOK, unde te invităm să ne dai un LIKE,  astfel vei fi la curent cu toate evenimentele și vei afla primul ce urmează să povestim pe blog sau pe unde hoinărim.

Să hoinărim cu drag și să ne citim cu interes!

Georgeta și Marius

Share Button

22 thoughts on “Despre noi..

1. Pingback: VARFUL OMU « Calatori prin Romania

2. Geta Post author

Multumim pentru aprecieri! Speram sa putem organiza si „calatorii de weekend” intr-un viitor apropiat. Momentan hoinarim singuri si din cand in cand mai „corupem’ cate un prieten.
    Si un oras asa mare ca Bucurestiul la un moment dat devine plictisitor asa ca incercam sa evadam sin el si mai departe de Valea Prahovei, nu ca nu ar fi frumos si acolo…

3. Cristina Ciocanescu

Felicitari pt blog. Abia acum l-am descoperit si ma bucur mult sa vad ca sunt si in Bucuresti oameni pasionati de calatorii si altfel decat Valea Prahovei si mare. M-as bucura daca ati si organiza ceva calatorii de weeknd eventual!

4. Geta Post author

Buna! Ne bucuram ca suntem”vizitati” si de alti pasionati de calatorii.
    Multumim! Speram sa avem cat mai multe calatorii si anul acesta. Succes si tie!
    Suntem din Bucuresti.

5. ramona strinu

buna.sunt incantata sa va cunosc deoarece am aceleasi pasiuni ca voi. multe plimbarici faine in continuare. de unde sunteti?

6. clichoteluri

Buna ziua,

Suntem o agentie de turism si avem un site de rezervari online clichoteluri.ro.
    As dori sa va trimit oferta noastra de colaborare si v-as multumi daca mi-ati trimite un e-mail de pe adresa pe care as putea trimite oferta.

Va multumesc anticipat si va doresc o zi placuta in continuare.

Cu stima,

Zsuzsa – Klara Varga
    Referent relatii clienti

7. Cristina

Azi am facut prima vizita, scuze, mi-a placut sa citesc cine sunt hoinarii … 🙂
    Astept sa fac si alte „plimbarici„.